Az élet digitális nomádként

Leléptem Thaiföldre

Leléptem Thaiföldre

Kissebb utazások - 2016 célok

2015. december 22. - KovacsMate

Sziasztok!

Mióta hazajöttem nem írtam, aminek az volt az oka, hogy ezt a blogot egy utazási élmény megosztása céljából írtam és ez az utazás véget ért vele együtt a blog is. Bár egy ideig gondolkodtam, hogy folytatom és megírom, hogy milyen volt a sziget például, végül úgy döntöttem, hogy annyira nem nagy sztori, biztos hogy a többségetek már amúgy is megtapasztalta.

Az utóbbi időben sem csak otthon ültem, többek között voltam Lisszabonban és Lanzarote-n egy-egy rövidebb utazás erejéig. Ezen utakról már tudtam volna mit mesélni, de se kedvem sem motivációm nem volt. Ennek a legfőbb oka, hogy mostanában elkezdett érdekelni a videózás is. Csináltam is a hazajövetelem óta három videót, amelyeket itt találhattok meg:

 

Nem igazán vagyok elégedett az eredménnyel jelenleg, de ez csak azt jelenti, hogy van hova fejlődni, és látom a hibáimat. Remélhetőleg az elkövetkező videóim minősége egyre jobb és jobb lesz.

Az új év közeledtével viszont felmerült bennem, hogy miket is szeretnék jövőre elérni? Ezek nem ilyen újévi fogadalmak, vagy valami hasonló teljesen tarthatatlan vállalás, hanem konkrét célok a következő évre. Idénre is voltak céljaim, amelyeket szerintem sikerült abszolválnom. Az első az volt, hogy többet utazzak mint egy éve, a második pedig, hogy elindítsak valamit, amely segítségével fix munkahely nélkül is megélek. Nem tűztem ki olyan célokat, hogy megváltom a világot, még csak jobbá se tettem mások számára, de én jól éreztem magam az út folyamán.

A photo posted by Kovács Máté (@kovacs_mate) on

Éppen ezért jövőre is meghatároztam ezeket a célokat:

- Komolyabb szintre emelni ezt a szabadúszó fejlesztést, jelentsen ez egy csapattárs bevonását vagy nagyobb projektek elvállalását.

- Folytatni a videózást és minőségibb tartalmakat készíteni.

- Írni erre a blogra néhanapján.

Igen ez a harmadik lehet talán a legfontosabb. Amiért úgy döntöttem, hogy újra megosztom néhány élményemet az az, hogy én egész jól szórakoztam azáltal, hogy megírtam a posztokat és segített összefoglalni saját magam számára is az élményeket. Mivel a blog tematikája már kialakult, pár kitekintést leszámítva valószínűleg az utazásokról és a digitális nomád életmódról lesz szó itt.

Jövőre már tervezem, hogy újra útra kelek, persze csak ha nem szól közbe semmi. A helyszín még nem dőlt el, de jelenleg három olyan ország van, ahol szívesen eltöltenék egy kicsit hosszabb időt, amelyek nem mások mint Indonézia, Fülöp-szigetek és Kanada. 

Szóval ennyit így előre, a közeljövőben még olvashattok tőlem.

Ha még nem tetted meg, akkor likeolhatod a Facebook oldalt és így értesülhetsz ha újabb bejegyzést írok, köszi!

A bejegyzés trackback címe:

https://leleptem.blog.hu/api/trackback/id/tr98191730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása